Cosa hè a seta torcia?

Cosa hè a seta torcia?

Chì ghjè a sita torsione? Chì hè l'effettu di torsione? A sita torsione hè ancu cunnisciuta cum'è sita doppia torsione, torsione di seta, hè una sola torsione di seta o torsione di filu femorale, in modu chì per ottene una certa torsione è torsione back number of technology, similar per strofinare la corda.
Funzione di u filu di torsione:
(1) Aumentà a forza è a resistenza à l'attrito di u filu per riduce i capelli è a testa morta è migliurà a solidità di u tela di seta.
(2) rende u filu di sita avè una certa forma è culore, dendu l'aspettu di tissutu cù refractive, crepe o anellu di lana, nodo figliolu è altri effetti.
(3) aghjusta l'elasticità di u filu, migliurà a resistenza di arrughe (tessulu senza calore di memoria d'imitazione) è a respirabilità (tessutu forte torsione), è rende u tela frescu è còmode di portà.
I seguenti prublemi devenu esse attenti à u filu di torsione in a produzzione:
(1) u metudu di torsione hà dui tipi di torsione secca è torsione umida.A torsione di rutina hè una torsione secca, ma per qualchi seta di more multipla, u metudu di torsione bagnata deve esse usatu per risponde à i bisogni di u prucessu.
(2) u prucessu di torsione secca usa una macchina di torsione ordinaria è una macchina di torsione doppia, mentre chì una macchina di torsione umida.
(3) per fà a superficia di filatu hà piuma di capelli, nodo figliolu è altri effettu fantasia, deve aduprà macchina torsione fantasia.
(4) u filatu hà una torsione contr'à a torsione iniziale.
(5) Sia chì a materia prima di seta di u warp è di a longitudine hà bisognu di torce, perchè torce, aghjunghje ciò chì torsione, aghjunghje quantu torsione, deve esse stabilitu secondu e esigenze di e specificazioni di varietà di tela. esigene una bona furmazione di bobina, faciule da disassemblare, tensione uniforme, taglia apprupriata, torsione uniforme, è forma di vapore ùn hè micca roll.Increase l'avvolgimentu in modu adattatu per migliurà u rendiment è a qualità di trasfurmazioni di filu di torsione.Fibra UHMWPE


Tempu di Postu: Nov-06-2021

I prudutti prisenti

UHMWPE tela di granu pianu

UHMWPE tela di granu pianu

Ligna di pesca

Ligna di pesca

Filament UHMWPE

Filament UHMWPE

UHMWPE resistente à i tagli

UHMWPE resistente à i tagli

Maglia UHMWPE

Maglia UHMWPE

Filato di fibre corte UHMWPE

Filato di fibre corte UHMWPE

Filament UHMWPE di culore

Filament UHMWPE di culore