Corda UHMWPE

Corda UHMWPE

E fibre di polietilene di pesu molekulari ultra-altu (UHMWPE) anu a forza più alta trà e fibre chimiche, è i cordi fatti di elli anu gradualmente rimpiazzatu i cordi di filu d'acciaio tradiziunali.Cum'è una fibra d'alta tecnulugia, a fibra UHMWPE hà eccellenti proprietà cumpletu.Per fà u megliu appiicatu à i materiali compositi, hè necessariu di rinfurzà a forza di coesione è di ligame interfacial trà a fibra è a matrice.Cù u so prucessu unicu è u revestimentu in u so prucessu di pruduzzione, u cable polimeru mudifica a superficia di a fibra UHMWPE, debilita e so proprietà chimiche è rinfurzà e so proprietà meccaniche, chì allarga ancu a distanza trà ellu è altre corde di fibra sintetica ordinaria in parechji aspetti.U gap hè diventatu un capu in corde di fibra sintetica.

I rivestimenti di cable polimeru sò trattamenti separati applicati à i cavi durante o dopu a trasfurmazioni di cable.

I metudi di revestimentu generale sò kiss roll, bagnu d'immersione, spraying, etc. I metudi di siccà includenu l'asciugatura naturali, l'asciugatura di l'aria calda, l'asciugatura in microonde, l'asciugatura in vacuum, l'asciugatura composta, etc.

I vantaghji di u cable polimeru dopu à u revestimentu:
Migliuramentu di u rendiment strutturale è ottimisazione di a capacità di splicing
A resistenza à l'usura è u migliuramentu di u rendiment à a fatigue
Migliuramentu funziunale (resistenza UV, flame retardant, anti-corrosion, etc. apparenza, una varietà di culori à sceglie.

UHMWPE


Tempu di post: 22-mar-2022

I prudutti prisenti

UHMWPE tela di granu pianu

UHMWPE tela di granu pianu

Ligna di pesca

Ligna di pesca

Filament UHMWPE

Filament UHMWPE

UHMWPE resistente à i tagli

UHMWPE resistente à i tagli

Maglia UHMWPE

Maglia UHMWPE

Filato di fibre corte UHMWPE

Filato di fibre corte UHMWPE

Filament UHMWPE di culore

Filament UHMWPE di culore