Agricoltura in mare profonda

Agricoltura in mare profonda

A fibra di polietilene di pesu molekulari ultra-altu cuntribuisce à riempie a lacuna in l'acqui di l'acquacultura di u mo paese à una prufundità di 30 metri!CIMC Raffles offre a più grande gabbia intelligente di mare prufonda prodotta in massa in Asia.

A matina di u 15 di maghju di u 2021, a gabbia intelligente di mare profonda "Jinghai No. 001" cuncepita è custruita da CIMC Raffles Offshore Engineering Co., Ltd. hè stata consegnata in a cità di Longkou, a pruvincia di Shandong.Questu hè u primu batch di e più grandi gabbie intelligenti di mare prufonda prodotte in massa di l'Asia consegnate per l'usu, riempiendu a lacuna in l'acque d'acquacultura di u mo paese à 30 metri di profondità cù gabbie sedute è apre una nova era di intelligenza per l'industria marina.I materiali principali di a gabbia includenu a fibra di polietilene ultra-high, chì hè unu di i prudutti di fibra d'alta prestazione attuale è hè stata largamente usata in l'aquacultura di u mare profondu è altri campi.

Hè capitu chì u "Piano di Centu Boxes" di u ranch marinu hè un traspurtadore impurtante per Yantai per cultivà u mare, l'allevamentu di l'animali è a pesca è implementà a strategia marina strategica.Un prughjettu di sbarcu, cum'è l'unità di implementazione di u Pianu "Centu Box" di Yantai, a piattaforma di gabbia intelligente "Jinghai No. 001" lanciata da Yantai Jinghai Ocean Fishery Co., Ltd. hè una piattaforma di gabbia seduta in struttura d'acciaio cù una lunghezza, larghezza è altezza di 68 m.* 68m * 40m, u voluminu di ripruduzzione efficace hè di circa 70.000 metri cubi.A piattaforma adopra l'almacenamiento di l'energia di u ventu è u sole cum'è u metudu di l'alimentazione di ogni ghjornu, è rializeghja l'automatizazione è l'intelligenza di a cultura di a piattaforma di gabbia per via di l'alimentazione automatica, u monitoraghju subacqueu, u lavatu di a rete sottumarina è altri equipaghji.

Agricoltura in mare profondo 1

"Jinghai No. 1" hè una gabbia in fondu in fondu di a seconda generazione chì hè stata ottimizzata è aghjurnata nantu à a basa di a prima generazione.A cage hè cumpostu di uprights, anelli superiore, anelli inferjuri, pads immersi è platti anti-submersion, supporti inclinati, etc., è l'internu hè sempre un spaziu tutale di a reta.A gabbia usa l'energia solare è l'energia di u ventu cum'è a fonte di energia principale.Quandu u sole hè abbastanza è u ventu hè stabile, l'energia solare è eolica risponde à a dumanda di l'electricità per l'illuminazione di ogni ghjornu, u monitoraghju subacqueu è l'aria condizionata interna in a sala di l'equipaggiu è a sala di monitoraghju.Quandu l'operazioni cuntinue d'alta putenza cum'è l'operazioni di gru di ponte è l'equipaggiu di casting di l'esca sò necessarii, i generatori sò usati per furnisce l'energia.

Dopu à "Jinghai No. 001" hè statu lanciatu, si cuncintrarà nantu à a cultura di pisci in gabbie di u mare prufonda, cumplementata da a piantazione di alghe nantu à a superficia di u mare è a sementa in fondu di conchiglie, etc., per furmà una aquacultura ecologica è tridimensionale. mudellu.Attraversu a pruduzzioni à grande scala, hà da guidà u sviluppu di tutta a catena di l'industria di a pesca marina, cum'è a tecnulugia di l'ingegneria, a biotecnologia, l'acquacultura, a trasfurmazioni è u trasportu di a catena di friddu, è realizà u funziunamentu di tutta a catena di l'industria da u mare prufondu à a tavola di pranzu.

Agricoltura in mare profonda 2

Hè capitu chì, cum'è u primu batch di i più grandi gabbie intelligenti di mare prufonda pruduciutu in massa in Asia, a gabbia "Jinghai No. 001" hè stata lanciata è consegnata per l'usu, riempiendu a lacuna in l'acqua di l'acquacultura di u mo paese à una prufundità di circa. 30 metri.In u futuru, Jinghai Fishery hà da aduprà u mudellu Yantai cum'è una dimustrazione, è sparghje 100 setti di stabilimenti aquaculture deep-mare à furmà un "sede in Yantai, radiating tuttu u paese", cù a proteina marina cum'è u pruduttu core, à guidà u tutta a catena industriale, a catena di supply, è a catena di elementi per cullà è custruisce l'equipaggiu.U ranch marinu mudernu cù u più altu livellu è i migliori benefici cumpleti.Fibres high-performance inject impetus sviluppu in l 'industria high-tech aquaculture cù eccellenti proprietà fisiche di altu forza, altu modulu è bassu allungamentu, è stabilità di resistenza à l'acidu è alkali è resistenza à a corrosione.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022

I prudutti prisenti

UHMWPE tela di granu pianu

UHMWPE tela di granu pianu

Ligna di pesca

Ligna di pesca

Filament UHMWPE

Filament UHMWPE

UHMWPE resistente à i tagli

UHMWPE resistente à i tagli

Maglia UHMWPE

Maglia UHMWPE

Filato di fibre corte UHMWPE

Filato di fibre corte UHMWPE

Filament UHMWPE di culore

Filament UHMWPE di culore